چکیده
زمینه
و هدف:
سازمان یادگیرنده سازمانی است که در آن افراد همیشه سعی می کنند توانایی های خود
را برای ایجاد بهترین نتیجه افزایش دهند و مطالعه حاضر در این راستا صورت گرفته
است.
روش
کار: این
پژوهش توصیفی
تحلیلی بوده
و نمونه ها 719 پرستار بیمارستان های شهر
رشت هستند که به صورت سرشماری انتخاب
شدند. از پرسشنامه جئنگ و همکاران یرای جمع آوری اطلاعات استفاده شد و داده ها با آزمون
های توصیفی و تحلیلی درSPSS تجزیه و تحلیل شدند.
یافته
ها:
میانگین نمره دیدگاه نسبت به سازمان یادگیرنده 04/10 ±72/92 بود . ارتباط بین
دیدگاه افراد نسبت به سازمان یادگیرنده با سن،بخش، سمت ، شیفت و... از نظر آماری
معنی دار بود.
نتیجه
گیری: دید
مثبت پرستاران نسبت به سازمان یادگیرنده می تواند نتایج بسیار سودمندی داشته باشد
.بر اساس یافته های این مطالعه تعیین شیفت و بخش بر اساس علاقه کارکنان میتواند
باعث تقویت دیدگاه آنان گردد.
کلید
واژه ها:
پرستار ، سازمان یادگیرنده ، مدیریت
بازنشر اطلاعات | |
![]() |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |