مجله سلامت و مراقبت
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
فرآیند داوری مقالات
سیاست دسترسی آزاد
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرم تعهد نامه
راهنمای اخذ کد ارکید
فرآیند داوری مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
بانک ها ونمایه ها
EN
FA
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
دوره 11، شماره 2 - ( تابستان 1388 1388 )
تاثیر اجرای آموزش مبتنی بر د ستاورد بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری
ص. 1-15
یوسف محمد پور
،
سوسن ولیزاده
،
کبری پرون
،
حمید رضا حریریان
چکیده
(4007 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1752 دریافت)
شاخص ها وعوامل خطر مهم در تکوین سکته حاد قلبی
ص. 16-24
حمید رضا هنرمند
،
فردین میر بلوک
چکیده
(3204 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2222 دریافت)
رضایتمندی دانشجویان پزشکی از فرآیند آموزش بالینی در دوره های کارآموزی و کارورزی در بخشهای داخلی و اطفال در دانشگاه علوم پزشکی اراک
ص. 25-33
زهره عنبریزهره عنبری
،
علی سیروس
،
داود گودرزی
،
حسنیه زمانی
چکیده
(4057 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3042 دریافت)
امکانات آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی اردبیل
ص. 34-41
محمد علی محمدی
،
زهرا شبانی
،
حامد بابل پور
،
ایراندخت الهیاری
چکیده
(4042 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1249 دریافت)
میزان و علل مرگ ومیرنوزادان در 24 ساعت اول تولد دربیمارستان شهید اکبر آبادی تهران
ص. 41-55
معصومه خیرخواه
چکیده
(5195 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4113 دریافت)
میزان افسردگی و عوامل موثر بر آن در بیماران تحت درمان با همودیالیز
ص. 56-63
مرجان مردانی حموله
،
هایده حیدری
چکیده
(3358 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1995 دریافت)
ارتباط شاخص توده بدنی مادر پیش از بارداری با وزن نوزاد متولد شده در بیمارستان الزهرای رشت
ص. 64-70
فریبا کهنمویی اقدم
،
فیروزه اسدزاده
،
رقیه درگاهی
،
رخساره فانی
چکیده
(3709 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1760 دریافت)
مقایسه رفتارهای تغذیه ای دانشجویان در دو گروه علوم پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه های شهر تهران
ص. 71-78
شیوا پژمان خواه
،
زهرا مشتاق عشق
،
حمید علوی مجد
،
بهار سیفی
چکیده
(4201 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1554 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS