Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Health and Care
مجله سلامت و مراقبت
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 25, Number 3 (2024-1)
Comparing the Effectiveness of Schema Therapy and Neurofeedback in Reducing Depression in People with a History of Covid-19
مقایسه اثربخشی دو روش طرحواره درمانی و نوروفیدبک بر کاهش افسردگی افراد با سابقه ابتلا به بیماری کووید-19
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the Quality of Nursing Records and its Relationship to Missed Care by Neonatal Intensive Care Nurses
بررسی کیفیت ثبت گزارشات پرستاری و ارتباط آن با مراقبت فراموش شده در پرستاران بخشهای مراقبت ویژه نوزادان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing the Effectiveness of Acceptance and Commitment-Based Therapy and Logo Therapy in Reducing Death Anxiety in Students with Emotional Disturbance
مقایسه اثربخشی دو روش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و معنادرمانی بر کاهش اضطراب مرگ دانشجویان دارای آشفتگی هیجانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing the Quality of Work Life and Job Satisfaction of Nurses Working in the Corona and Other Wards
مقایسه کیفیت زندگی کاری و رضایت شغلی پرستاران بخش های کرونا با سایر بخش ها
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Psychological Self-care and Resilience and Creativity in response to Covid-19 in Women: Mediating Role of Lifestyle
رابطه تابآوری و خلاقیت با خودمراقبتی روانشناختی در برابر کرونا در زنان: نقش میانجی سبک زندگی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the Correlation between Job Burnout and Ethical Decision Making among Nurses Working in Intensive Care Units
بررسی ارتباط فرسودگی شغلی و تصمیمگیری اخلاقی در پرستاران بخشهای مراقبت ویژه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing and Validating the Health Literacy Improvement Model for Teaching Staff of Ardabil University of Medical Sciences: a Mixed Methods Study
طراحی و اعتبارسنجی مدل ارتقای سواد سلامت کارکنان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل: یک مطالعه با رویکرد آمیخته
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing the Effectiveness of Two Learning Methods of Lecture Videocast and Handout on Learning and Satisfaction of Nursing Students
مقایسه اثربخشی دو روش یادگیری ویدئوکستِ سخنرانی و جزوه درسی بر یادگیری و رضایت دانشجویان کارشناسی پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles